Ketchup to jeden z najpopularniejszych dodatków w kuchni. Według danych udostępnionych przez Kraft Heinz, Polacy najchętniej kupują go w dyskontach i w supermarketach. Czytaj więcej »
Ketchup to jeden z najpopularniejszych dodatków w kuchni. Według danych udostępnionych przez Kraft Heinz, Polacy najchętniej kupują go w dyskontach i w supermarketach. Czytaj więcej »
Spółka Kaucja.pl – Krajowy System Kaucyjny otrzymała oficjalne zezwolenie od Ministerstwa Klimatu i Środowiska na prowadzenie ogólnokrajowego systemu kaucyjnego. Jest to kluczowy krok w kierunku budowy zrównoważonego modelu gospodarowania odpadami opakowaniowymi w Polsce, zgodnie z najnowszymi standardami unijnymi. Czytaj więcej »
Czerwcowe spotkanie w ramach cyklu „Masterclass” nie powstało z przypadku – było efektem wspólnej pasji do gastronomii, odwagi w przekraczaniu schematów i przekonania, że najlepsze dania rodzą się tam, gdzie wiedza spotyka się z ciekawością. Czytaj więcej »
Cztery osobowości, cztery wrażliwości i cztery sposoby wyrażania się w sztuce – Męskie Granie Orkiestra 2025 to prawdziwy artystyczny tygiel. Tegoroczny skład tworzą: Natalia Przybysz, Ralph Kaminski, Igor Herbut i Błażej Król. Nic więc dziwnego, że wspólnie nagrali nieziemski singiel o przewrotnym tytule „To bardzo ziemskie”, któremu towarzyszy równie nieziemski teledysk. Czytaj więcej »
Hochland Polska opublikował czwartą edycję Raportu Zrównoważonego Rozwoju, obejmującą rok 2024. Dokument ten stanowi rzetelne podsumowanie działań i postępów w obszarze zrównoważonego rozwoju, który jest jednym z pięciu głównych filarów strategii firmy. Dążenie do redukcji śladu węglowego, racjonalne gospodarowanie zasobami naturalnymi oraz troska o dobrostan zwierząt to... Czytaj więcej »
System kaucyjny który zacznie obowiązywać w Polsce od października 2025 roku. PMR Market Experts by Hume’s zbadało, jak Polacy postrzegają nowe regulacje i czy są świadomi wynikających z nich konsekwencji. Czytaj więcej »
Hochland Polska zaprasza do śledzenia kolejnego odcinka „Klubu śniadaniowego Kobiet Almette”. Było już szybkie śniadanie na poranny zryw oraz śniadanie pełne przyjemności. Tym razem mamy mistrzowskie FIT śniadanie. A jak mistrzowskie i to jeszcze FIT, to tylko z Almette i ze wspaniałą MISTRZYNIĄ olimpijską i ośmiokrotną krotną rekordzistką świata we wspinaczce sportowej... Czytaj więcej »
Marka HELIO wprowadza na rynek innowacyjną przekąskę – frytki STIXY z suszonych jabłek. To 100% naturalna alternatywa dla słodyczy, bez konserwantów i bez dodatku cukru, idealna dla świadomych konsumentów. Czytaj więcej »
Ponad 74% ojców w Polsce deklaruje, że czyta swoim dzieciom regularnie – codziennie lub kilka razy w tygodniu. Najczęściej traktują to jako wyraz bliskości, przyjemność i zabawę oraz sposób na wartościowe spędzanie czasu. Tylko 12% ojców postrzega czytanie jako obowiązek*. To główne wnioski z badania przeprowadzonego przez SW Research na zlecenie marki Lajkonik dla Fundacji... Czytaj więcej »
Biedronka Home, platforma e-commerce należąca do największej sieci handlowej w Polsce, obchodzi trzecią rocznicę działalności. Od początku powstania notuje rekordowe wzrosty sprzedaży i stale rosnącą liczbę użytkowników, którzy mogą wybierać spośród 4000 produktów. Czytaj więcej »
Z Biedronką na lato plan jest jasny jak słońce – pracujesz, zarabiasz i łączysz pracę z wakacjami. Największy pracodawca w Polsce, zatrudniający już prawie 85 000 pracowników, zaprasza chętnych kandydatów do pracy w turystycznych miejscowościach, zlokalizowanych nad morzem, w górach i na Mazurach. Czytaj więcej »
DANONE inwestuje w reskilling i upskilling pracowników, rozwija programy stażowe oraz stawia na demokratyzację dostępu do wiedzy, czyniąc Polskę jednym z najważniejszych hubów kompetencyjnych organizacji. Czytaj więcej »
Zeroemisyjny proces warzenia piwa w Browarze w Elblągu, 50% energii ze źródeł odnawialnych czy kolejna odsłona kampanii o odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu Trzymaj Pion – to tylko niektóre przykłady działań prowadzonych przez Grupę Żywiec w 2024 r. opisanych w raporcie z realizacji strategii „Warzymy Lepszy Świat 2024”. Czytaj więcej »
Program Farmer Forward to pięcioletnia inwestycja Mars Inc., realizowana we współpracy z globalnym producentem nabiału i wieloletnim dostawcą – firmą Fonterra. Czytaj więcej »
Zrównoważony rozwój staje się coraz ważniejszym elementem strategii biznesowych firm. Podmioty wdrażające długofalową strategię ESG mogą liczyć na korzyści finansowe, większe zainteresowanie inwestorów oraz poprawę klimatu i społecznej akceptacji. Spółki i przedsiębiorcy, którzy realizują inwestycje zgodnie z najwyższymi standardami środowiskowymi i społecznymi... Czytaj więcej »
Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol prezentuje swoją ofertę eksportową podczas międzynarodowych targów THAIFEX – Anuga Asia 2025, które odbywają się w dniach 27-31 maja w Bangkoku. Wydarzenie to jedna z wiodących imprez branży spożywczej w Azji Południowo-Wschodniej. Czytaj więcej »
Aż 10 000 franczyzobiorców prowadzi dziś sklepy pod szyldem Żabki. To znaczące osiągnięcie potwierdza skuteczność modelu franczyzowego Żabki i jego rolę jako jednego z najważniejszych narzędzi wspierających rozwój przedsiębiorczości w Polsce. Nową franczyzobiorczynią, która dołączyła do sieci i otworzyła sklep w Gliwicach, została pani Marta Dawicka. Czytaj więcej »
Firma Auchan Polska od lat aktywnie angażująca się w działania na rzecz integracji społecznej i równości ogłasza utworzenie 200 dodatkowych miejsc pracy przeznaczonych dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. To wyraz społecznej odpowiedzialności biznesu sieci oraz jej zaangażowania w budowanie jeszcze bardziej otwartego i różnorodnego środowiska pracy. Czytaj więcej »
W ramach trzyletniego partnerstwa z Fundacją WWF Polska, Lidl Polska aktywnie wspiera jedną z kluczowych inicjatyw terenowych organizacji – Błękitny Patrol WWF. Projekt ten, realizowany w ramach strategii CSR firmy, ma na celu ochronę bioróżnorodności oraz zasobów wodnych w Polsce, ze szczególnym uwzględnieniem ekosystemu Morza Bałtyckiego i jego zagrożonych mieszkańców. Tylko... Czytaj więcej »
Marka Soplica po raz kolejny udowodniła, że polskie trunki mogą śmiało konkurować na światowej scenie. W prestiżowym konkursie London Spirits Competition 2025, Soplica zdobyła aż siedem medali. Czytaj więcej »
28 maja wielbiciele hamburgerów mają powód do świętowania, ponieważ to właśnie dzisiaj przypada Międzynarodowy Dzień Burgera. Hochland Professional ma w swojej ofercie sery, które wyróżnia oryginalny aromat oraz delikatny i śmietankowy smak i które idealnie nadają się do burgerów, mają wyśmienitą topliwość, pozostają półpłynne do czasu konsumpcji oraz lekko się... Czytaj więcej »
Choć w logistyce coraz większą rolę odgrywają technologie, to za każdą udaną dostawą stoi człowiek – spedytor, który czuwa nad każdym etapem transportu. Z okazji Dnia Spedytora zaglądamy za kulisy pracy tych, którzy każdego dnia dbają o to, by przesyłki GLS trafiały na czas – w Polsce i za granicą. Czytaj więcej »
Niemal 200 win i alkoholi mocnych z 5 kontynentów będzie można spróbować podczas 13. Ogrodów Wina w Dworze Sieraków koło Krakowa. To eleganckie garden party co roku przyciąga na południe Polski miłośników dobrego wina i …oryginalnych nakryć głowy. Czytaj więcej »
W roku jubileuszu 25-lecia działalności Forum Odpowiedzialnego Biznesu organizuje konferencję „Transformacja biznesu – scenariusze przyszłości”, która odbędzie się 10 czerwca br. w Centrum Konferencyjnym ADN przy ul. Grzybowskiej 56 w Warszawie,w kompleksie „Browary Warszawskie”. Czytaj więcej »
Foodwell i Mieszko, właściciele marek Delecta i Zozole, ogłaszają rozpoczęcie strategicznej cobrandowej współpracy. Jej efektem jest wspólna linia produktów, która redefiniuje podejście do deserów, łącząc ich funkcjonalny charakter z kreatywną formą znaną ze świata słodyczy. Czytaj więcej »
Marka Grycan otworzyła trzy zmodernizowane lodziarnio-kawiarnie: w CH Focus Mall w Piotrkowie Trybunalskim, CH Trzy Korony w Nowym Sączu i w Galerii Jurajskiej w Częstochowie. Lokale Grycan w nowym standardzie to miejsca spotkań i celebracji chwil, których wystrój wnętrz łączy przywiązanie do tradycji i najwyższej jakości z nowoczesną aranżacją. Czytaj więcej »
Projekt „Intermarché Bricomarché Drużyna Marzeń | Puchar Muszkieterów” to inicjatywa właścicieli sklepów Intermarché i Bricomarché, którzy poprzez sport wspierają integrację i rozwój lokalnych społeczności. Turniej piłkarski to nie tylko okazja do sportowej rywalizacji, ale też szansa na niezapomniane emocje i spotkanie z idolami. Czytaj więcej »
24 kwietnia 2025 roku firma Carlsberg Polska świętowała jubileusz 180-lecia Browaru Okocim. W jubileuszowym spotkaniu, zorganizowanym przez Zarząd Carlsberg Polska w Pałacu Goetzów w Brzesku, wzięli udział przedstawiciele władz rządowych, wojewódzkich i samorządowych, a także przedstawiciele organizacji, partnerzy biznesowi oraz pracownicy. Czytaj więcej »
Milka Biscoff to innowacyjne połączenie delikatnej, alpejskiej czekolady Milka z kultowymi, karmelizowanymi ciasteczkami Biscoff. Czytaj więcej »
Rok 2025 to czas wyzwań, ale także możliwości rozwoju dla marek cieszących się zaufaniem wśród konsumentów, takich jak Grycan. Czytaj więcej »
Marka BLITZbee nie tylko tworzy naturalne i funkcjonalne...
Wywiad z Adamem Dutkowskim – Product Management Managerem w...
Wywiad z Urszulą Bonecką oraz Moniką Ziembowską ...
Trzy pytania do Piotra Pilarskiego, Managera ds. Sprzedaży i...
Wywiad z Aleksandrą Jakubowiak, Martini Marketing Managerką w...
W maju br. kawa mielona zdrożała rdr. w sklepach o 25,1%, a...
Z dumą informujemy, że HELIO S.A. została uhonorowana...
Mutti, włoska firma rodzinna i europejski lider na rynku...
Firma HELIO po raz kolejny została partnerem wyjątkowego...
BITqms to oprogramowanie, które ułatwia sprawne planowanie i...
Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny...
Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji...
Kluczowe inicjatywy społeczne na rzecz lokalnych społeczności...
Marka stworzyła uniwersalne posypki we współpracy z...
Zmiany obejmują wszystkie punkty styku z marką – od butelki...
Marka FuzeTea prezentuje letnią nowość – FuzeTea Summer...
Marka HELIO wprowadza na rynek innowacyjną przekąskę –...
Z dodatkiem syropów Herbapolu można ją przygotować szybko i...
Muzyka, smak i design...
Emocje, bliskość i wspólne chwile, które wybrzmiewają ...
Nowa kampania marki Tiger to mocny przekaz dla wszystkich...
Gdy temperatura rośnie, E.Wedel ma dla fanów słodyczy...
„We współpracy z naturą” to nowa platforma komunikacyjna...