Z rynku FMCG

  • Carrefour Polska kontynuuje rozwój swojego konceptu C4NDYLAND, który dostępny jest już w ponad 130 sklepach stacjonarnych sieci i do tej pory przyciągnął ponad milion konsumentów. C4NDYLAND to oferta skierowana do klientów poszukujących unikalnych smaków, w której można znaleźć oryginalne wyroby, m.in. z Emiratów Arabskich, Japonii, USA czy Tajlandii, w tym wiele nowości i... Czytaj więcej »

  • W Centrum Handlowym Korona w Kielcach otwarto pierwszy lokal Tchibo w mieście. To kolejny na mapie Polski punkt marki stworzony zgodnie z konceptem łączącym sklep z przestrzenią kawiarnianą. Klienci w nowym miejscu będą mogli delektować się kawą również w wyjątkowym przeszklonym ogródku. Otwarciu towarzyszą liczne promocje, które potrwają do 15 marca. Czytaj więcej »

  • Największa polska sieć supermarketów zakończyła kolejną inwestycję, otwierając po gruntownej modernizacji sklep w Głogowie. Ponowne otwarcie nastąpiło w środę 12 marca. Czytaj więcej »

  • Wzmocnienie struktur zarządzających w Mlekpolu to odpowiedź na dynamiczny rozwój firmy oraz na rosnące wymagania rynku: tak w Polsce, jak i zagranicą. Czytaj więcej »

  • Polskę na tle europejskim wyróżnia głęboko zakorzeniona tradycja świąt, gdzie aspekt duchowy i rodzinny dominuje nad komercyjnym charakterem Wielkanocy, znanym z krajów zachodnich. Przekłada się to na zachowania zakupowe i zwyczaje polskich konsumentów. Czytaj więcej »

  • Co czwarty respondent przyznaje, że często akceptuje regulaminy sklepów internetowych czy zasady przetwarzania danych osobowych bez ich wcześniejszego przeczytania – wynika z najnowszej edycji badania Barometr Providenta, przeprowadzonego z okazji Światowego Dnia Konsumenta. Ponad 80 proc. Polaków uważa, że prawa konsumenckie powinny być elementem edukacji w szkole ponadpodstawowej. Czytaj więcej »

  • Lidl Polska właśnie rozpoczął kampanię stażową i poszukuje ponad 80 osób do pracy w Centrali i Biurach Sprzedaży. Równocześnie prowadzona jest rekrutacja na inne stanowiska, oferując szerokie możliwości rozwoju zawodowego. Czytaj więcej »

  • Carrefour zmienia politykę cenową

    Poniedziałek, 10 marca 2025

    Wraz z początkiem marca br., Carrefour Polska wdraża kolejny etap swojej nowej strategii na polskim rynku. Sieć zmienia politykę cenową i uruchamia stały monitoring cen regularnych ponad 500 podstawowych produktów, aby zaoferować je swoim klientom w cenach wyrównanych do najniższych, które mogą znaleźć w największych konkurencyjnych sieciach handlowych. Czytaj więcej »

  • Żabka wspiera przedsiębiorcze panie

    Piątek, 07 marca 2025

    Prowadzenie własnej firmy wciąż budzi w wielu kobietach obawy. Są jednak takie, które śmiało przełamują stereotypy i sięgają po swoje marzenia o prowadzeniu działalności gospodarczej. Wiele inspirujących historii pisanych jest w Żabce – sieci, gdzie 65% franczyzobiorców to kobiety. Czytaj więcej »

  • – Skomponowanie odpowiedniego jadłospisu i kultura jedzenia są obecnie sporym wyzwaniem – uważa prof. dr hab. n. med. Grzegorz Dworacki, ekspert z Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu. Jego zdaniem zaszkodzić może nam chociażby spożywanie produktów tuż po wyjęciu ich z lodówki. Czytaj więcej »

  • Żubrówka, ikoniczna polska marka, po raz kolejny będzie obecna na jednym z najważniejszych zimowych wydarzeń w Polsce – SnowFest Festival w Szczyrku! W dniach 7-8 marca tysiące miłośników muzyki, zimowej atmosfery i świetnej zabawy będą mogły skosztować wyjątkowych koktajli w dwóch specjalnie przygotowanych strefach marki. Czytaj więcej »

  • Z przyjemnością informujemy, że marka DrWitt rozpoczęła współpracę z Fundacją „Maraton Warszawski”. W jej ramach, brand znany z innowacyjnych napojów funkcjonalnych oraz promowania sportu i aktywnego trybu życia, przez kolejne lata będzie partnerem wielu wydarzeń biegowych. Najbliższe z nich – 116 123. Półmaraton Warszawski i New Balance Bieg na Piątkę – już 30 marca. Czytaj więcej »

  • VAT SME to nowe ułatwianie w zakresie rozliczania podatku VAT, z którego mogą skorzystać przedsiębiorcy sprzedający swoje produkty lub usługi na rynku UE. Czytaj więcej »

  • Trwa XI edycja konkursu ECU Sustainability Awards, która wyróżnia liderów w zakresie zrównoważonego rozwoju, innowacji i transformacji branży. Po raz piąty przyznana zostanie nagroda Henkel Sustainability Awards for Retail dla detalistów. Czytaj więcej »

  • Nowa era w Cukrowni Strzelin

    Środa, 05 marca 2025

    Należąca do Südzucker Polska S.A. Cukrownia Strzelin podsumowuje kampanię buraczaną 2024/2025. To było szczególne 151 dni i pierwsza taka kampania w ponad 150-letniej historii strzelińskiego zakładu produkcyjnego. Czytaj więcej »

  • W plebiscycie The Best Product 2024 wybierane są najlepsze produkty, które pojawiły się na polskim rynku, zostały przetestowane i wyróżnione przez Ekspertki Klubu ofeminin.pl. Wśród tegorocznych nominowanych znalazł się Almette Serek Wiejski. Czytaj więcej »

  • Kort, boisko, parkiet czy mata – tam laureaci 14. edycji Programu Stypendialnego „Żabka z pasją” zamieniają marzenia w rzeczywistość. Żabka wsparła najbardziej utalentowane dzieci franczyzobiorców, pracowników i współpracowników rocznymi stypendiami w wysokości 10 000 zł, które wręczono podczas uroczystej gali w Poznaniu. Czytaj więcej »

  • Gen Z zmienia zasady na rynku pracy. To pokolenie, które nie boi się wyznaczać trendów i odważnie planuje swoją przyszłość. Młodzi szukają pracy, która daje im satysfakcję i plan długoterminowego rozwoju. Z myślą o nich, Coca-Cola HBC uruchamia pierwszą edycję Youth Empowered Graduate Program. Czytaj więcej »

  • Lidl Polska otworzy w czwartek swój nowy sklep w Nowym Sączu. To już czwarta placówka handlowa w tym mieście. Czytaj więcej »

  • OSHEE, lider w segmencie napojów funkcjonalnych, pisze nowy rozdział we współpracy z Igą Świątek, stając się jej partnerem głównym. To przełomowy moment, który wzniesie dotychczasowe wspólne działania na jeszcze wyższy, międzynarodowy poziom, np. poprzez obrandowanie strojów meczowych. Czytaj więcej »

  • Już w drugim tygodniu marca 2025 roku odbędzie się jubileuszowa, 50. edycja Foodex Japan – jednego z największych i najważniejszych targów spożywczych w Azji Południowo-Wschodniej. Czytaj więcej »

  • Sery w sushi? Oczywiście, że tak – i to w najlepszym wydaniu! Jak wyróżnić swoje sushi na tle konkurencji? Jak połączyć tradycyjną technikę z nowoczesnym podejściem i stworzyć menu, które zachwyci gości? Na te pytania odpowiemy podczas organizowanych przez Akademię Hochland Professional warsztatach SUSHI-FUSION. Poprowadzi je mistrz sushi Marcin Kaczmarek, właściciel... Czytaj więcej »

  • Niezależna agencja badawcza S&P Global opublikowała „Sustainability Yearbook 2025”, międzynarodowy ranking firm ocenionych pod kątem ESG. Podobnie, jak w poprzednich edycjach listę branży napojów otwiera Coca-Cola HBC, uznana po raz ósmy za najbardziej zrównoważoną firmę w swoim sektorze. Czytaj więcej »

  • Znamy zwycięzców 10. edycji Plebiscytu Czytamy Etykiety – najbardziej prestiżowego plebiscytu konsumenckiego w Polsce. Tworząca go społeczność zdecydowała, które produkty zasługują na miano tych najlepszych: mają doskonały skład, są godne polecenia i wyboru. W tym roku puszysty serek twarogowy Almette z kolorowym pieprzem zwyciężył w kategorii ‘Serek Kanapkowy’. Czytaj więcej »

  • Colian po raz kolejny został doceniony przez władze Kalisza za wkład w rozwój lokalnego sportu. Podczas uroczyste gali, która odbyła się 24 lutego br. w Sali koncertowej im. prof. Jerzego Rubińskiego WPA UAM, firma otrzymała statuetkę „Za serce dla sportu”. Czytaj więcej »

  • Co trzecia szkoła podstawowa w Polsce zgłosiła drużynę do udziału w największym w Europie turnieju piłkarskim dla dzieci, Pucharze Tymbarku. W tym roku po raz pierwszy w historii każdy powiat w Polsce posiada swoją reprezentację. Najwięcej zespołów zgłosiło się w województwach: wielkopolskim, mazowieckim, małopolskim i lubelskim. Czytaj więcej »

  • Branża mleczarska odgrywa kluczową rolę w zapewnianiu wysokiej jakości produktów spożywczych, jednocześnie podejmując wyzwania związane ze zrównoważonym rozwojem. W odpowiedzi na rosnące oczekiwania konsumentów i regulacje prawne, mleczarnie na całym świecie inwestują w innowacje mające na celu redukcję śladu węglowego, ograniczenie zużycia wody i poprawę dobrostanu... Czytaj więcej »

  • Q-commerce w Polsce nabiera rozpędu

    Wtorek, 25 lutego 2025

    Ponad 90 sklepów objętych usługą, sobotnie szczyty zamówień i kajzerka jako pozycja obowiązkowa na liście zakupów. Trzy miesiące po ogłoszeniu strategicznej współpracy, Pyszne.pl i Carrefour Polska podsumowują pierwsze efekty projektu, oferującego w krótkim czasie dostawę zakupów spożywczych online. Rozwiązanie jest już dostępne w 23 miastach, a jego rosnąca popularność... Czytaj więcej »

  • Pierwsze zwrotkomaty pojawiły się w wybranych sklepach sieci w całej Polsce. Od grudnia 2024 roku klienci mogą zwracać opakowania plastikowe lub metalowe w województwach śląskim, świętokrzyskim i łódzkim. Czytaj więcej »

  • Przyspieszone tempo wdrażania regulacji CSRD (Corporate Sustainability Reporting Directive) wyznacza nowe standardy raportowania ESG w Polsce i Europie. Pomimo tego, 34% polskich firm nadal nie wie, kiedy jest zobligowane do złożenia raportu ESG, a jedynie 24% czuje się dobrze przygotowanych do tego procesu – wynika z badań Crowe Poland & Envirly. Czytaj więcej »

więcej artykułów