Z rynku FMCG

  • Dwustu wolontariuszy, jeden dzień i tony spakowanej żywności – to bilans polskiej odsłony tegorocznego Packathonu, inicjatywy firmy Kraft Heinz prowadzonej we współpracy z organizacją Rise Against Hunger. Wypełnione jedzeniem i witaminami paczki trafią z Pudliszek do potrzebujących w Zimbabwe. To część zobowiązania Kraft Heinz, którego celem jest dostarczenie 1,5 miliarda... Czytaj więcej »

  • Blisko połowa rodziców pozwala swoim dzieciom samodzielnie wybierać książki, a 70% czyta swoim pociechom co najmniej raz w tygodniu – wynika z badania zrealizowanego przez SW Research na zlecenie Lajkonik, marki kultowych paluszków i krakersów. Firma zaangażowana w promocję czytelnictwa, pokazuje, że dorośli dostrzegają w tej czynności szansę na rozwój kreatywności oraz... Czytaj więcej »

  • Przygotowania do systemu kaucyjnego w Polsce nie ustają, a regionalne sieci handlowe, takie jak Społem PSS Kielce, aktywnie włączają się w ten proces. Sieć Społem Kielce wybrała nowoczesne recyklomaty od TOMRA Collection Polska, aby zapewnić swoim klientom wygodny i skuteczny sposób zwrotu opakowań kaucyjnych. Czytaj więcej »

  • 21 października w Paryżu odbyła się uroczysta gala rozdania nagród Good Farm Animal Welfare. Aż 49 wyróżnień trafiło do firm z ponad 15 krajów, wyróżniając je za wiodącą rolę w poprawie dobrostanu zwierząt hodowlanych. W gronie laureatów, jako jedyna firma z naszego kraju, znalazł się Lidl Polska. Sieć otrzymała statuetkę Good Egg Award w kategorii jaja świeże – to... Czytaj więcej »

  • 28 października 2024 roku, w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie odbyła się uroczysta Gala Wręczenia Nagród, wieńcząca 5. edycję Warszawskiego Maratonu Fotograficznego. Organizowany przez kawiarnię Green Caffè Nero fotomaraton przyciągnął rekordową liczbę uczestników. Tegoroczny motyw przewodni wydarzenia brzmiał ,,Tu i teraz”. Podczas uroczystości ogłoszono 12 autorów... Czytaj więcej »

  • Biedronka otwiera się po powodzi

    Czwartek, 31 października 2024

    Wrześniowa powódź dotknęła zarówno mieszkańców, jak i firmy działające na zalanych terenach, w tym między innymi sklepy sieci Biedronka. Sieć oprócz pomocy powodzianom robiła też wszystko, żeby jak najszybciej przywrócić działanie sklepów i znów być blisko mieszkańców. W ostatnim czasie po popowodziowych remontach otworzyły się sklepy w Bytomiu przy ul. Frenzla 26 i w... Czytaj więcej »

  • Marka Grześki po raz kolejny została strategicznym partnerem antyhejtowego podcastu „Hejt nie jest OK” autorstwa Ewy Abart. Tegoroczny projekt obejmuje osiem odcinków, w których poruszane są tematy przemocy oraz sposobów radzenia sobie z hejtem – w domu, szkole i w przestrzeni publicznej. W szczerych rozmowach o swoich doświadczeniach opowiadają m.in. Julia Wieniawa, Maciej Stuhr... Czytaj więcej »

  • Kolejny produkt z portfolio Hochland Polska został wyróżniony w konkursie Złote Innowacje FMCG. Tym razem to serek Almette z kolorowym pieprzem zdobył wyróżnienie INNOWACYJNY PRODUKT 2024 w grupie ‘smak’ w kategorii ‘nabiał’. Czytaj więcej »

  • Chorten otworzył sklep w nowym koncepcie

    Środa, 30 października 2024

    Nowoczesne wyposażenie i systemy wspierające handel oraz zarządzanie placówką, nowy model ustawienia sklepu i digitalowa kampania promocyjna na otwarcie – to niektóre rozwiązania wprowadzone w otwartym właśnie sklepie Chorten w Choroszczy. Tak mają wyglądać modelowe sklepy Grupy Chorten budujące biznes dzięki nowoczesnym technologiom. Czytaj więcej »

  • W Wilczej Górze pod Warszawą rozpoczęła się budowa ultranowoczesnego, w pełni zrobotyzowanego centrum dystrybucyjnego Auchan Polska. Będzie ono wspierać obsługę klientów zmodernizowanej platformy e-commerce Auchan dzięki zastosowaniu najnowszych rozwiązań Ocado Smart Platform – z wykorzystaniem unikatowych systemów automatyzacji i rozwiązań bazujących na sztucznej... Czytaj więcej »

  • David Gaboriaud jest pod dużym wrażeniem ewolucji kulinarnej, jaka nastąpiła od momentu jego przyjazdu do naszego kraju. Jak zauważa, polska scena gastronomiczna przeszła ogromną transformację. Na uznanie zasługuje różnorodne menu, ale także sposób podania potraw, podejście do klienta i stylowy wystrój lokali. Francuskiego kucharza cieszy również fakt, że coraz więcej... Czytaj więcej »

  • Z okazji Dnia Makaronu Lubella nawiązała współpracę z marką Thermomix®. Efektem wspólnych działań marek jest kolekcja przepisów „W domu jak w restauracji”. Użytkownicy urządzenia Thermomix® będą mogli odkryć szybkie, łatwe i przede wszystkim pyszne dania z makaronem oparte na produktach marki Lubella. Kolekcja dostępna jest od 18 października na platformie Cookidoo®. Czytaj więcej »

  • Choć woda po powodzi, która nawiedziła południową Polskę nieco ponad miesiąc temu już opadła i rzeki wróciły do swojego naturalnego biegu, to mieszkańcy dotknięci klęską nadal mierzą się z jej skutkami. Sieć Biedronka przez ten cały okres nie zapomniała o solidarności oraz wsparciu. Dzięki wspólnej pracy zarówno z organizacjami charytatywnymi, jak m.in. Polski Czerwony... Czytaj więcej »

  • Mlekpol na Kongresie Podmiotowej Gospodarki

    Piątek, 25 października 2024

    Protekcjonizm, odporność, kapitał oraz infrastruktura – to cztery filary podmiotowej gospodarki, czyli tematu dyskutowanego 23 października 2024 r. w Warszawie przez polityków, a także przedstawicieli organizacji rolniczych oraz świata biznesu. W kongresie wziął udział także Kazimierz Czernewski, Dyrektor Wydziału Skupu SM Mlekpol, który mówił m.in. o szansach polskiej branży... Czytaj więcej »

  • Hortex wspiera polską kulturę filmową

    Piątek, 25 października 2024

    Marka Hortex w 2024 roku postanowiła zainwestować w polską kulturę filmową. Ufundowane nagrody dla laureatów, miejsca spotkań czy produkty dostępne dla osób uczestniczących, wszystko to na wszystkich ważnych wydarzeniach filmowych w kraju. Czytaj więcej »

  • Sieć Intermarché uruchomiła nową stację paliw w Olsztynie. Punkt należący do lokalnych przedsiębiorców, Elwiry i Piotra Kucharskich, to czwarta, w pełni zautomatyzowana stacja Intermarché w Polsce, funkcjonująca w koncepcie „light”. Nowo otwarty obiekt jest jednocześnie czwartą stacją Intermarché uruchomioną w tym roku i 72. punktem sieci w kraju. Czytaj więcej »

  • ALDI kontynuuje ekspansję

    Czwartek, 24 października 2024

    ALDI umacnia swoją pozycję na Dolnym Śląsku. Sieć jednocześnie otworzyła dwie nowe placówki we Wrocławiu oraz w Legnicy. Będą to odpowiednio 332. i 333. sklep sieci w Polsce. Czytaj więcej »

  • Topowa aplikacja Żappka jest na rynku już od 5 lat i niejeden raz zaskoczyła swoich użytkowników unikatowymi rozwiązaniami. Tym razem, w nowej wersji, użytkownicy Żappki zyskają dostęp do oferty marek obecnych w Grupie Żabka, takich jak: Żabka Jush, Maczfit, Dietly czy Żabka Nano. Aplikacja ma ulepszony, intuicyjny interfejs i szereg nowych funkcji. Obecnie trwa pierwszy etap... Czytaj więcej »

  • Polski gin podbija Chiny

    Środa, 23 października 2024

    Guangzhou, Shenzhen, Chengdu, Wuhan, Tianjin, Beijing, Hangzhou i Shanghai – czyli 8 największych chińskich miast w tydzień! Tak wyglądał plan wielkiego torunée po Chinach w wykonaniu Marka Posłusznego – ambasadora Ginu Lubuskiego. To pierwsza taka forma wsparcia marki na rynku zagranicznym. Co ciekawe, produkowany w Toruniu Gin Lubuski jest ginem nr 6 na całym rynku chińskim, a... Czytaj więcej »

  • Selgros wyposaża swoje sklepy w technologię firmy TOMRA, co stanowi kluczowy krok w przygotowaniach sieci do funkcjonowania w nadchodzącym systemie kaucyjnym w Polsce. Sklepy zostaną wyposażone w urządzenia umożliwiające sprawny odbiór dużej liczby opakowań po napojach typu PET, szklanych oraz puszek. Zastosowane rozwiązania zapewnią klientom wygodę i szybki sposób oddawania... Czytaj więcej »

  • Jak wynika z danych Carrefour Polska, spośród ponad 3500 dostawców, z którymi sieć współpracuje w naszym kraju, aż 670 to dostawcy długoletni, dostarczający swoje produkty do jej sklepów od ponad 20 lat. W tym gronie znalazło się również 177 firm, które współpracują z siecią od otwarcia pierwszego sklepu w Polsce, czyli od 27 lat. Badania pokazują, że wieloletnia... Czytaj więcej »

  • SIAL Paris to jedno z najważniejszych wydarzeń targowych dla branży rolno-spożywczej na świecie. Odbywające się co dwa lata w Paryżu, targi te przyciągają tysiące wystawców i odwiedzających z całego globu. Jest to miejsce, gdzie spotykają się producenci żywności, dystrybutorzy, restauratorzy, importerzy i eksporterzy, aby odkrywać najnowsze trendy, innowacje i produkty. Czytaj więcej »

  • Biedronka otwiera swój wirtualny sklep na Roblox

    Poniedziałek, 21 października 2024

    Sieć sklepów Biedronka wkracza do świata wirtualnej rozrywki z edukacyjną grą na platformie Roblox. Jakie są tajniki pracy w Biedronce, na czym polega obsługa klientów i jak szybko oraz mądrze robić zakupy? Tego wszystkiego będzie można doświadczyć w interaktywnym świecie Biedronki na Roblox. Dodatkową atrakcją dla graczy będzie możliwość zbierania w wirtualnym sklepie... Czytaj więcej »

  • Mlekpol na SIAL Paris 2024

    Poniedziałek, 21 października 2024

    Podczas jubileuszowej, 60 edycji targów SIAL Paris Mlekpol prezentuje swoje nowości produktowe oraz flagowe wyroby, które cieszą się uznaniem zarówno na rynku polskim, jak i międzynarodowym. Dla grajewskiej Spółdzielni udział w jednym z najważniejszych wydarzeń światowej branży spożywczej jest także okazją do nawiązania kolejnych kontaktów biznesowych oraz rozmów z... Czytaj więcej »

  • Choć w Polsce robimy wciąż zdecydowanie za mało w dziedzinie profilaktyki raka piersi, to Różowy Patrol ma ambicje, by wprowadzić realne zmiany w tym kluczowym obszarze. Czytaj więcej »

  • Marka Diamant, od lat konsekwentnie realizuje działania w ramach strategii zrównoważonego rozwoju firmy, aktywnie promując zrównoważoną uprawę i odpowiedzialne podejście do konsumpcji. Czytaj więcej »

  • Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” całkowicie wycofała się z użycia żółtek jaj pochodzących od kur z chowu klatkowego, wyprzedzając swój wcześniejszy plan o 15 miesięcy. Już teraz Majonez Kielecki wytwarzany jest wyłącznie na bazie żółtek jajek wywodzących się od kur z chowu ściółkowego. To krok, który pokazuje zaangażowanie firmy w dbałość o dobrostan... Czytaj więcej »

  • 21 listopada, w szkole kulinarnej Ashanti w Łodzi, odbędzie się kolejne wydarzenie w ramach Akademii Hochland Professional. Tym razem Hochland Polska wraz z Hochland Polska Professional i Maciejem Rosińskim zapraszają na warsztaty kulinarne ‘Burgery i słodki Street Food’. Czytaj więcej »

  • Znamy laureatów ogólnopolskiego konkursu Young Talents 4 Biedronka, projektu realizowanego przez największą sieć handlową w kraju we współpracy z fundacją edukacyjną Our Future Foundation. W trakcie finałowej gali, spośród ponad 18 finalistów, wybrano najlepszych, którzy opracowali oryginalne rozwiązania usprawniające obszary: łańcucha dostaw, ochrony środowiska i logistyki.... Czytaj więcej »

  • Sklep E.Leclerc w Bydgoszczy w wyjątkowy sposób świętuje swoje 14 urodziny. W dniach 15-16 października br. sklep E.Leclerc przy ul. Marii Skłodowskiej-Curie w Bydgoszczy oraz fundacja DKMS organizują akcję krwiodawstwa. Mieszkańcy miasta będą mogli skorzystać z punktu pobrań umieszczonym w holu głównym galerii supermarketu. Czytaj więcej »

więcej artykułów